freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] manifest náš stát naše data

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] manifest náš stát naše data

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] manifest náš stát naše data
  • Date: Tue, 08 Dec 2015 08:45:07 +0000

protože to vypadá na delší diskusi, přidal jsem to na program naší další rady
http://wiki.osgeo.cz/index.php/Rada_2016-1

út 8. 12. 2015 v 9:25 odesílatel Jan Jezek <h.jezek AT centrum.cz> napsal:
Ahoj,
já jsem v principu pro, akorát nevím jestli 'manifest' je to ideální podání. Myslím, že otevírání dat v geooblasti je na dobré cestě a nevím jestli petice, charty a manifesty jsou to nejlepší řešení pro současný stav. Myslím, že by bylo vhodnější slovo jako 'podpora', 'koncept', 'rámec'.... Kdybychom také dokázali identifikovat a zmínit dobré příklady, kdy došlo k otevřeni dat, které je výhodné pro všechny subjekty (Katastr?),  vyznělo by to také lépe. Přijde mi to podobně zbytečně konfrontační jako Charta za otevřené vzdělávaní (i když se základní myšlenkou souhlasím).

JJ.