freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Přepočet mezi dvěma kartézskými systémy

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Přepočet mezi dvěma kartézskými systémy

Chronological Podle vláken
  • From: Pavel Vranka <vranka AT seznam.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Přepočet mezi dvěma kartézskými systémy
  • Date: Wed, 6 Aug 2014 18:53:32 +0200

Asi jsem to špatně vysvětlil. Počítal bych zvlášť X a zvlášť Y

Předpokládám, že jsi schopen dát dohromady tabulku se sloupci ID | X1 | X2
Pokud z této tabulky uděláš graf (třeba i v excelu, pokud těch bodů není příliš mnoho) a proložíš regresní křivku, tak si můžeš zobrazit ke grafu rovnici funkce. Tu potom můžeš použít pro přepočet zbývajících bodů. Případně můžeš rovnici stanovit jen na základě vzorku a na ostatních bodech ji ověřit. (http://homen.vsb.cz/~oti73/cdpast1/KAP09/KAP09.HTM)
No a s Y potom udělat to stejné.

Pavel