freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Dakujem za Geoinformatics FCE CTU 2014

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Dakujem za Geoinformatics FCE CTU 2014

Chronological Podle vláken
  • From: Martin Landa <landa.martin AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Cc: Kateřina Jusková <katerinajuskova AT gmail.com>, Michal Med <michal.med.jr AT gmail.com>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Dakujem za Geoinformatics FCE CTU 2014
  • Date: Fri, 20 Jun 2014 15:01:39 +0200

Zdravim,

> Dakujem panovi Martinovi Landovi za usporiadanie velmi prijemnej
> konferencie, za obcerstvenie vsetkeho druhu, za stretnutia s velmi
> zaujimavymi ludmi, ktore ma obohatili, Jelenovi za ceresne.

diky! Mame radost, ze se Vam na konferenci libilo. Za vyznamnou pomoc
pri organizaci akce bych rad podekoval kolegovi Michalu Medovi...

Jeste diky darcum palenky pro prezentujici - Danu Bartovi, Ivanu
Mincikovi a Katerine Juskove :-)

S pozdravem ML

--
Martin Landa * http://geo.fsv.cvut.cz/gwiki/Landa