Sympa Menu

freegeocz - [FreeGeoCZ] prvni upravy v geoinfostrategii

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Subject: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] prvni upravy v geoinfostrategii

  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: FreeGeoCZ <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] prvni upravy v geoinfostrategii
  • Date: Wed, 30 Apr 2014 00:13:41 +0200

Ahoj všem,

začal jsem si číst tu geoinfostrategii a kromě poznámek (textové soubory vedle
těch wordovských) jsem se neudržel a v kapitole 3 "Příklady pro implementaci"
jsem všechny vágní

"
Formáty WMS, WFS, a SHP pro stahování
"

předělal na

"
Obecně: otevřené služby a formáty
OGC OWS, JSON
"

Kontaktoval jsem Pirátskou stranu, snad nám pomůžou s nějakou aktuální
evropskou legislativou, resp. odkazem na ni

zítra se snad dostanu ke kapitole 5 - navrhy řešení, o což jde především. rád
bych se odkázal na poznámky ke kap 3, což je popis stavu, kde je mimo jiné
řečeno, že by chtěli ušetřit náklady

no, uvidíme

--
Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky at gmail com

  • [FreeGeoCZ] prvni upravy v geoinfostrategii, Jachym Cepicky, 04/30/2014

Archive powered by MHonArc 2.6.19+.

Top of Page