freegeocz - [FreeGeoCZ] Vzdálenost k nejbližší vodě.

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Vzdálenost k nejbližší vodě.

Chronological Podle vláken
  • From: Leknín Řepánek <godzilalalala AT gmail.com>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [FreeGeoCZ] Vzdálenost k nejbližší vodě.
  • Date: Mon, 7 Apr 2014 10:05:31 +0200

Ahoj
Mám tady pro změnu jeden technickej problém, na kterej jsem narazil a
přesto, že to neni v principu složitá věc, mě nenapadá jednoduchý
řešení.

Zadání:
Kamarád chytá netopejry, má nějaký místa záchytu a ke každýmu by rád
věděl, jak je to daleko k nejbližší vodě, plus nějaký statistiky,
zástavba, parky, komunikace...

Data asi vemu z OSM, je to v pze, asi něco pude stáhnout taky na IPR,
případně vypitvat z rujánu. Btw: taky byla nějaká free vodní vrstva,
jestli mě paměť neklame? No, můžu vyzkoušet inspajrovej katalog, co tam
vygůgluju. To je fuk.

Co mě ale nejvíc vrtá hlavou. Jak já spočítam vzdálenost od nejbližší
vody. Asi to budu dělat ve vektoru... No, napadá mě projít důkladně
topofunkce v postgisu, ale pořád si řikam, že na tohle určitě už něco
musí bejt, třeba v grassu, nebo saze... Nevíte?

Díky Je;