freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] epsg.io

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] epsg.io

Chronological Podle vláken
  • From: Rostislav Nétek <netek AT email.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] epsg.io
  • Date: Mon, 31 Mar 2014 09:41:37 +0200

omezeni je nad 25000 zobrazeni za den...i kdyz mam proti politice
googlu osobne vyhrady,tak bohuzel porad je GoogleMaps API nejdal,
lidem se to libi (a to prodava, ve vsi ucte OSM vypada strasne) .. ted
nedavnou jsem delal zakazku, a byl jsem opravdu rozhodnut, ze nechci
pouzit GM, ale vzhledem k tomu, ze se mi nektery veci v Leafletu
proste nepodarily, tak jsem stejne po GM nakonec sahl...

a pokud vim tak Petr nijak GM neuprednostnuje,prave naopak, napr. v
MapTileru ma na vyber GM, OpenLayers i Leaflet
---
S pozdravem Mgr. Rostislav Nétek

Katedra Geoinformatiky | Univerzita Palackého v Olomouci
+420 585 634 584 | http://geoinformatics.upol.cz/pracovnici-det.php?menu=rone
+420 721 319 100 | http://rostanetek.cz