freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] převod dat ISLH

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] převod dat ISLH

Chronological Podle vláken
  • From: Leknín Řepánek <godzilalalala AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] převod dat ISLH
  • Date: Tue, 25 Mar 2014 15:04:51 +0100

No, je to xml, takže se dá použít XSLT. Nebo skript jednoduchej v
podstatě v čemkoliv...
Jde o to, co z toho chceš tahat. Jestli chceš mít komplet strukturu, nebo
jestli ti stačí jen geometrie plus JPRL. Ale neni to tak těžký. Čte se
to jak knížka. Že by bylo něco volně dostupnýho hotovýho nevim (já něco
psal, ale to už neni moje, takže ti to nemůžu dát).

Je;