freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] geoinfostrategie a osgeo.cz

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] geoinfostrategie a osgeo.cz

Chronological Podle vláken
  • From: Radek Augustýn <raugustyn AT post.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Cc: eva.kubatova AT mvcr.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] geoinfostrategie a osgeo.cz
  • Date: Wed, 12 Feb 2014 20:53:00 +0100 (CET)

Hola,

pro nás je možnost být v nějaké skupině celkem novinka, sám název těchto pracovních skupin hovoří o tom, kdo je vymyslel a asi udává tón. Ale i kdyby tam člověk seděl s notebookem a ukázalo se, že zrovna nemůže přispět, tak bychom tam rádi byli.

Honíme našeho ředitele a máme na zítra připraven mail, který pošle paní Kubátové a snad nás tam vezmou.

Škoda že webové stránky GeoInfoStrategie nejsou zaznamenávány na RSS kanálu MV. Ten mám připojený a po půl roce bez pohybu to byla změna, kterou jsem nezaregistroval.

Oba názvy jako by kopírovaly názvy mých témat ke spolupráci se ZĆÚ, namouduši jsem to nezkopíroval a naformuloval zcela náhodou před 14 dny. Rád bych tam vzal mladé, ale asi se budu muset nanominovat sám, protože při těch jménech co tam vidím to nebude jednoduchá debata. Přeci jen s každým nad 45 let (to ještě nemám, omlouvám se Alešovi) je to při debatě těžké.

Na obě témata, která jsem já nazval trochu jinak než doc Čada jsem si s ním celkem notoval. Ale uvidíme v detailu.

Takže odpověď je:
Určitě se budu za ústav hlásit ke skupinám
- Pracovní skupina pro globální architekturu a technická řešení (PSGATR)
- Pracovní skupina pro Národní sadu prostorových objektů (PS NaSaPO)

Ve skupině Pracovní skupina pro konkurenceschopnost (PSK) bych byl kontraproduktivní a dříve nebo později bych po Laďovi Čapkovi hodil botu, protože v tomto mám diametrálně odlišný názor. Jako že úplně.

Radek Augustýn