Sympa Menu

freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] obc. sdruzeni otevrena infrastruktura: svolavani ustanovujici schuze

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Subject: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] obc. sdruzeni otevrena infrastruktura: svolavani ustanovujici schuze

  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] obc. sdruzeni otevrena infrastruktura: svolavani ustanovujici schuze
  • Date: Thu, 05 Dec 2013 15:58:02 +0100

Trochu váhám - myslím si, že by bylo fajn sejít se osobně, ale na druhou
stranu, formálně se ustanovit můžeme i virtuálně.

Je někdo, kdo s tím má zásadní problém? Pokud ne, zvolíme termín, podle
počtu přihlášených navrhuji buď hangout (umožňuje přenos zvuku i videa)
nebo IRC/Jabber chatovací místnost.

Na Ostravě pak můžeme uspořádat řádnou valnou hromadu a nabírat další členy.

Jachym