freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Aplikace TerrainGIS pro Android

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Aplikace TerrainGIS pro Android

Chronological Podle vláken
  • From: azlk <azlk AT azet.sk>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Aplikace TerrainGIS pro Android
  • Date: Wed, 18 Sep 2013 07:09:54 +0200

hmmm zaujimavy projekt. instalujem, vyskusam, ak budem mat pripomienky alebo navrhy dam vediet. nech sa dari v podobnych projektoch :)

roman

2013/9/17 Vojtěch Kalčík <vojta AT kalcik.cz>
Ahoj,

jako diplomku jsem dělal open source program TerrainGIS pro mapování v
terénu pro Android. Zveřejnil jsem ho na Google Play.

http://vojta.kalcik.cz/doku.php?id=programy:terraingis
https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.kalcik.vojta.terraingis

Do programu je možné importovat a exportovat vrstvy ve formátu
Shapefile. Vnitřně jsou geodata uložená ve SpatiaLite databázi. Jako
podkladová mapa se používají dlaždice z OSM, které se kešují pro
off-line použití. Aplikace vyžaduje Android 4.x.

U programu jsem se zaměřoval na to, aby se dobře a jednoduše ovládal v
terénu. Editace se provádí převážně velkými tlačítky, které se zobrazují
poloprůhledně do plátna mapy a to jen ty, které je možné v danou chvíli
využít.

Koncepci ovládání jsem vymyslel, takže nevím, jestli je pro uživatele
intuitivní a pohodlná. Proto budu rád za připomínky.

Vojtěch Kalčík