freegeocz - [FreeGeoCZ] stanovy hotovy

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] stanovy hotovy

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: FreeGeoCZ <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] stanovy hotovy
  • Date: Tue, 10 Sep 2013 13:13:19 +0200

Zdravím všechny,

právě jsem doplnil korekturní opravy Stanov [1] (díky Otovi Čerbovi a
jeho ženě) a Stanovy sdružení tímto pokládám za hotové (a zamykám je pro
další editaci).

Další kroky jsou:

1) Podat návrh na registraci, který musí obsahovat:
a) Stanovy 2x
b) Podpisy členů přípravného výboru,
c) Jména, příjmení, data narození a bydliště těchto osob,
d) Označení zmocněnce přípravného výboru
2) svolat ustanovující členská schůze
a) na ní odhlasovat všechno ostatní

Vzory ke stažení z [2]

Dávno jsem zapomněl, kdo je "člen přípravného výboru", ale myslím, že je
to vlastně jedno. Obrátím se na některé z Vás v soukromém mailu, abyste
mi poslali podepsané věci (napíšu co kde).

Jdeště detail: Honza Růžička si musí rozmyslet, jestli sdružení může
sídlit tam kde zatím podle Stanov sídlí. A já ověřím u OSGeo, že
OSGeo.cz není problém

Díky všem

Jáchym

[1]
https://docs.google.com/document/d/1T5JlaEgDCLLZG4cclEgtk8OkTOZZhsa7YJhzs6zboRI/edit?usp=sharing
[2] http://www.obcan.ecn.cz/index.shtml?w=u&x=132554
jachym.cepicky at gmail.com
http://les-ejk.cz
PGP: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp

  • [FreeGeoCZ] stanovy hotovy, Jachym Cepicky, 09/10/2013