freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] osgeo-czech v Ostrave

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] osgeo-czech v Ostrave

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] osgeo-czech v Ostrave
  • Date: Tue, 15 Jan 2013 21:22:03 +0100

Přátelé,

rád bych svolal na základě doodlu http://doodle.com/9pryxqgi4nemb2rk
první neformální setkání něčeho, co by se mělo v květnu transformovat v
OSGeo Czech local chapter (název je pouze prozatimní).

Sraz bude v průběhu welcome drinku v pondělí 21.1.2013 od 20:00 hodin na
GIS Ostrava pravděpodobně v místnosti NA5 (což je na stejném patře jako
bude probíhat drink). Musíme vše řádně strategicky promyslet, abychom
měli dostatečný přístup obžerstvení a zároveň měli trochu klidu na jednání.

Osobně bych byl rád, byl-li by ustanoven přípravný výbor a rozešli
bychom se s danými úkoly. Doufám, že jednání nebude trvat dlouho. V
průběhu jednání bychom mohli zprovoznit IRC kanál/google hangout nebo
twitter hashtag, kde bychom alespoň částečně streamovali dění. Informace
budou na registraci, pokud bude existovat mikrofon na zahájení welcome
drinku, pokusím se ho uzmout.

Návrh programu:

Začátek: 20:00
1 - představení přítomných
2 - představení myšlenky, co by to mělo být a co by to mělo dělat
3 - forma (sdružení/pracovní skupina v rámci CAGI)
4 - rozdělení úkolů, termínů
Konec: 22:00

Těším se

Jáchym