freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] osgeo-cz v ostrave?

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] osgeo-cz v ostrave?

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Cc: "MICHÁLEK Jan Mgr." <Michalek.Jan AT uhul.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] osgeo-cz v ostrave?
  • Date: Wed, 09 Jan 2013 23:43:08 +0100

Kdy je to s těmi dýmkami? Na mojí sedá prach, Nymburk je vlastně můj
region (dá se dojet i na kole, ale vlakem je to přímej spoj ...).

Já jsem nechtěl, aby psali ti, co nemůžou, že nemůžou, ale aby se ozvali
ti, co můžou ;-)

Co by to mělo dělat jsem psal, ale ještě jednou shrnu (svoji představu,
pořadí je náhodné):

1. Partner CAGI ve věcech Open Source a Open Data
2. OSGeo Local chapter
3. "Něco", co se bude vyjadřovat k problematice Open Source a Open Data
v *geo* oblasti
4. Bylo by hezké, kdyby se pod touto hlavičkou rozjela i nějaká školení,
kurzy, ... nebo lehce dobrandovala ta stávající. Ale to je už napůl
komerční aktivita.