freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Re: FreeGeoCZ Digest, Vol 75, Issue 1

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Re: FreeGeoCZ Digest, Vol 75, Issue 1

Chronological Podle vláken
  • From: Ladislav Capek <ladislav.capek AT geosense.cz>
  • To: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • Cc: Jan Zvonik <jan.zvonik AT geosense.cz>, Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Re: FreeGeoCZ Digest, Vol 75, Issue 1
  • Date: Sun, 23 Dec 2012 11:58:51 +0100

Ahoj Jachyme,

my jedeme od Czechinvestu na pul roku do Silicon Valley, odletame 9.1., takze s Ostravou to bohuzel nevidim (ja bych se mel prvni vratit koncem dubna). Co se sejit jeste zacatkem ledna v Praze?

...neziskovka?...zalezi jake by mela konkretni vyhody? Ciste pragmaticky, s neziskovkou je spojena dalsi administrativa, kdo to bude delat, za kolik,...
Nam by se libila fungujici pracovni skupina v ramci CAGI:-)

Preji vsem hezke svatky a do noveho roku s nadhledem

Lada Capek
Geosense