freegeocz - [FreeGeoCZ] Transformace v POSTGIS a transformační klíče

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Transformace v POSTGIS a transformační klíče

Chronological Podle vláken
  • From: Leknín Řepánek <godzilalalala AT gmail.com>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [FreeGeoCZ] Transformace v POSTGIS a transformační klíče
  • Date: Sat, 22 Dec 2012 15:26:52 +0100

Ahojte

Mám následující problém. Dělam něco nad slovenskem a mam data v JTSK. Na
slovensku jsme ale nenašli vhodný ortofoto na wms a tak chceme použít
gůglí orto a musim to tudíž narvat do 900913.

V Česku mam přidaný do definice SRS v spatial_ref_sys takový to
to_wgs.... Na slovensku to ale nesedí, tam to musim mít jináč. No, je
způsob, jak tomu ST_Transform vnutit ten transformační klíč? Nebo musim
upravit v spatial_ref_sys stávající 2O65, případně přidat nějaký nový,
vlastní SRID?
Tohle řešení je totiž pěkně nesystémový a já si v tom nejsem schopnej
udržet takovej ordnunk, abych si mohl dovolit "prasit".

Je;