freegeocz - RE: [FreeGeoCZ] osgeo-czech?

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

RE: [FreeGeoCZ] osgeo-czech?

Chronological Podle vláken
  • From: MICHÁLEK Jan Mgr. <Michalek.Jan AT uhul.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: RE: [FreeGeoCZ] osgeo-czech?
  • Date: Mon, 17 Dec 2012 07:33:25 +0000
  • Accept-language: cs-CZ, en-US

Nazdar

Jestli máš na mysli organizaci, která bude propagovat open source ve smyslu
toho, že to není jen akademická hračka pro pár vyšinutých vědátorů, ale
plnohodnotnej software (což je např ve státní správě stále převažující názor)
a že řešení postavený na OS je výhodný, protože bývá obvykle snadno
propojitelný s jinejma OS řešeníma a není to nějakej "lacinej bastl z věcí
postahovaných z internetu" (což je další poměrně rozšířenej názor). Tak si
taky myslim, že takový sdružení má svoje opodstatnění a je potřeba. Zrovna u
nás (na UHUL) tahle diskuse pár let probíhá a znam, myslim docela dobře,
argumenty obou stran.

Do Ostravy nejedu a nevim, čim bych mohl bejt užitečnej, kromě toho, že mam
zkušenost s prací jak nad OS řešením (POSTGIS) a těžce proprietálním
(Geomedia a MSSQL) a byl bych schopnej možná vyblinkat nějakej článek ve
smyslu subjektivní srovnání apod.