freegeocz - [FreeGeoCZ] Re: 1.7.4 Beta - removed projection EPSG:102067

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Re: 1.7.4 Beta - removed projection EPSG:102067

Chronological Podle vláken
  • From: Radim Blazek <radim.blazek AT gmail.com>
  • To: Ivan Mincik <ivan.mincik AT gmail.com>
  • Cc: Svobodná geoinformační infrastruktura <FreeGeoCZ AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] Re: 1.7.4 Beta - removed projection EPSG:102067
  • Date: Thu, 1 Mar 2012 20:27:01 +0100

2012/2/26 Ivan Mincik <ivan.mincik AT gmail.com>:
> Poslednu vetu som nepochopil, inac +1.

Ty kody, ktere nejsou v EPSG vyslovene North-East, predstavuji
skutecneho Krovaka s orientaci os doleva-dolu, v proj4 s option
+czech, coz samozrejme nelze v GIS pouzit, takze ve skutecnosti se
vsechny kody pouzivaji jako North-East, t.j bez +czech.

> Z tohto ine vychodisko ako nepridavat ziadne towgs nevidim. Moj nazor
> je pridat projekcie bez towgs aby existovali a zakladne veci fungovali
> a kto potrebuje, tak si towgs parametre bude musiet pridat sam
> prostrednictvom 'custom projection'.

To se mi zda pro radu uzivatelu dost narocne, jak mohou vubec tusit,
ze nejake towgs84 existuje a kde ho sehnat. A chyba bez towgs84 je
predpokladam prilis velka - nevim ted kolik, ale tipuju tak desitky
metru nejmene.

> Tomuto odstavcu som neporozumel.

Rekneme ze, nekdo spusti WMS server s daty ulozenymi jako 4326 a ve
WMS bude nabizet 5514, v tom pripade by mel pouzit pro 5514 vhodne
parametry towgs84. Zatimco v QGIS jeste mozna pujde vybirat z vic
moznosti stejneho kodu, tak ve standardnim mapserver + proj4 ne, ale
jako spravne vidim se v kazdem pripade pokud mozno priblizit tomu
nejpresnejsimu.

Podivam se jeste jak/jestli by to fungovalo s vice stejnym EPSG kody v
QGIS, pripadne jestli existuji podobne pripady a jak se resi.

Kdyz uz to posilate do FreeGeoCZ, tak nazory a rady ostatnich vitam,
protoze jsem tady zase nucen resit neco cemu moc nerozumim.

Najde se nekdo kdo by udelal patch pro proj4 pro Krovaka
modifikovaneho - S-JTSK/05, treba v ramci nejake semestralni prace?
Kodu bude predpokladam par radku jen je treba to nastudovat.

Radim

  • [FreeGeoCZ] Re: 1.7.4 Beta - removed projection EPSG:102067, Radim Blazek, 03/01/2012