freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Příliš členitý polygon v ESRI shapefile

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Příliš členitý polygon v ESRI shapefile

Chronological Podle vláken
  • From: Pavel Vranka <vranka AT seznam.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Příliš členitý polygon v ESRI shapefile
  • Date: Tue, 14 Feb 2012 18:00:11 +0100

Nezkouąel jsi to naimportovat do PostGISu?
Kdyľ mi to poąleą, tak to můľu zkusit otevřít a nějak zgeneralizovat v ArcGISu.

Pavel Vranka

Dne 14.2.2012 14:43, MICHÁLEK Jan Mgr. napsal(a):
Ahojte, mám následující problém

V jedné vrstvě (ohroľení vodní erozí, pravděpodobně dělané z DEM) jsou některé polygony přílią členité, na to, aby to načetl běľnej desktop. GM načte jen něco. Qgis spadl. Grass 6.4 v.in.ogr vypsal jakési výhruľné cosi a nějka se mi to nedaří zobrazit. Je na to, prosím, nějaká, snadno pouľitelná, finta. Udělal bych intersekt s nějakým gridem, ale nedaří se mi to vodevřít.

Díky Je.