freegeocz - RE: [FreeGeoCZ] zadání práce - prosba o e-mailové konzultace

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

RE: [FreeGeoCZ] zadání práce - prosba o e-mailové konzultace

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Cc:
  • Subject: RE: [FreeGeoCZ] zadání práce - prosba o e-mailové konzultace
  • Date: Tue, 19 Oct 2010 10:41:37 +0200

zdravím,

Jan Lechner píše v Út 19. 10. 2010 v 10:35 +0200:
> Děkuji za odpověď,
>
> MAS je místní akční skupina. (Obce + podnikatelé)
>
> QGIS by měl vyhovovat - kvůli přenositelnosti dat budou používat
> převážně shapefily. Jako vnitřní formát asi PostGIS, ještě uvažuji o
> GRASSu, ale ten je pro začátek možná příliš složitý.

zvažte janitor - není to sice OSS, ale je hodně přizpůsobený českým
potřebám.

> Takže data z WMS by měla stačit? Nebude tedy nutné nic kupovat? Jak by
> to bylo s možností šíření takto získaných dat?

http://geoportal.cenia.cz/cenia_docs/help/sluzby.html je takovej jakože
základ - sice to pořád padá, ale nic lepšího nemáme.

dále záleží, co přesně potřebujete a kde jste, už se rozjíždějí INSPIRE
témata, něco je dostupné už teď, něco bude už za rok ..