freegeocz - [FreeGeoCZ] Existuje nějaká finta, jak vnutit r.cross kategorie??

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Existuje nějaká finta, jak vnutit r.cross kategorie??

Chronological Podle vláken
  • From: MICHÁLEK Jan Mgr. <Michalek.Jan AT uhul.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] Existuje nějaká finta, jak vnutit r.cross kategorie??
  • Date: Wed, 12 May 2010 09:01:27 +0200

Mám 42 ploch, pro kaľdou tři rastrový vrstvy, udělal sem z toho jednu pomocí r.cross. Trochu mi vadí, ľe kategorie se mi generují pokaľdé jinak. Existuje způsob, jak donutit r.cross, aby ty kategorie udělal pokaľdý stejně (vąechny kategorie nejsou ve vąech plochách, takľe by to muselo bejt něco jako sjednocení).

Dík
Je.

Mgr Jan Michálek

oddělení GIS

útvar ISaT

ÚHÚL Brandýs nad Labem

tel.: +420 322 319 886

email: mailto:michalek.jan AT uhul.cz

url: http://www.uhul.cz/

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5106 (20100511) __________

http://www.eset.cz

  • [FreeGeoCZ] Existuje nějaká finta, jak vnutit r.cross kategorie??, MICHÁLEK Jan Mgr ., 05/12/2010