freegeocz - [FreeGeoCZ] Přechod na nové GUI

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Přechod na nové GUI

Chronological Podle vláken
  • From: jan gregar <gregar.jan AT gmail.com>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [FreeGeoCZ] Přechod na nové GUI
  • Date: Tue, 4 May 2010 16:42:31 +0200

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na jednu věc.
V grassu jsem pouľíval staré GUI, pak mi bylo řečeno, ľe abych mohl pouľívat nové rozhraní, tak si musím nainstalovat wxpython. To jsem udělal, ale kdyľ chci načíst uloľený projekt, tak to čte pouze soubory s koncovkou .gxw, ale já je mám uloľené s příponou .grc a nejde mi to načíst, ani změnou koncovky...
Zajímalo by mě, jestli je chyba u mě, nebo v něčem jiném...
Děkuji za odpověď,

Honza G