freegeocz - [FreeGeoCZ] geo-dotazník

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] geo-dotazník

Chronological Podle vláken
  • From: hanoj <ehanoj AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] geo-dotazník
  • Date: Mon, 25 Jan 2010 10:03:42 +0100

Zdravím,
mam v hlavě takovou myšlenku, jen si nejsem jist, zda už na to
existuje dostatečně připravené řešení pro její aplikaci.

Mám možnost oslovit několik tisícovek lidí, z nichž určitě desítky by
mi byly ochotny věnovat čas.
Potřebuji od nich vědět, jaké trasy pro cestování (na kole a v rámci
města) používají a přidat o jejich osobě a trase nějaká atributová
data (klikací formulář).
Klíčem je samozřejmě jednoduchost a funkčnost.

Hotové řešení je nejlepčí, ale známé aplikace neumí to co je potřeba:
* gMaps (ztráta anonymity, možné vzájemné editace, nevynutitelnost atributů)
* gEarth (nutno instalovat aplikaci+posílání kml někam, složitý
postup, nevynutitelnost atributů)

Předpřipravené jsem našel toto, sic jsem to nebyl zatím sto zprovoznit:

OpenLayers+WFS+TinyOWS+Postgis
např. : http://dev4.mapgears.com/bdga/bdgaWFS-T.html

================
Ideální představa průzkumu
================
respondenti svá díla vzájemně vidí na společné mapě, nemohou je ale
vzájemně editovat ani si prohlížet atributy (aby byla anonymita). Bez
registrace přidávají svá data, která signují vložením e-mailové adresy
a mohou ji případně na základě její znalosti znovu editovat.
Samozřejmě lze zjednodušovat, v jednoduchosti je síla.

[1 respondent]
* demografická data o 1 respondentovi

* 1 cesta (1 cesta [start...cíl]=jedna čára)
* atributy cesty 1 (frekvence, denní doba, účel...)
* N cesta
* atributy cesty N

[N respondent]
* demografická data o N respondentovi