freegeocz - [FreeGeoCZ] Export do SHP z Qgisu

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Export do SHP z Qgisu

Chronological Podle vláken
  • From: MICHÁLEK Jan Mgr. <Michalek.Jan AT uhul.cz>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] Export do SHP z Qgisu
  • Date: Mon, 9 Nov 2009 07:29:53 +0100

Prosím o radu, myslím, ľe je to trivka, takľe pokud někdo víte, co přesně dělám blbě, prosím poraďte. Pokud to obnáąí nějaký lovení, laborování ap. tak to nechejte plavat, pořeąím to přez jinej prgrm.

Kdyľ exportuju z Qgisu do shp-křováka (původní vrstva je v křovákovi a je to grassovskej formát), tak se mi výslednej feature pootočí o cca 30° po směru hodinovejch ručiček. Netuąíte čím by to mohlo být??

Kdyľ exportuju shp přímo z GRASSU (64 pod osgeo4w), tak se mi to uloľí bez atributové tabulky (dbf tam je, ale prázdné), netuąíte někdo, co dělám blbě, jsou to moje voląový pracky, nebo jsem někde stihnul nakopnout dbf driver??

Myslím, si, ľe je to v obou případech nějaká kravina (ale právě ty se nejblbějc hledaj), budu vděčnej za jakoukoliv radu k věci.
Jelen

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4586 (20091108) __________

http://www.eset.cz