freegeocz - [FreeGeoCZ] jak dosáhnout, aby idw2 vracelo spojitá a nikoliv diskrétní data?? (float a ne integer)

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] jak dosáhnout, aby idw2 vracelo spojitá a nikoliv diskrétní data?? (float a ne integer)

Chronological Podle vláken
  • From: MICHÁLEK Jan Mgr. <Michalek.Jan AT uhul.cz>
  • To: <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] jak dosáhnout, aby idw2 vracelo spojitá a nikoliv diskrétní data?? (float a ne integer)
  • Date: Thu, 27 Aug 2009 09:34:01 +0200

Mám malý problém s výpočty parametrů terénu. Mám vektorové vrstevnice ty jsem převedl do rastru a chci z nich udělat DEM, nicméně r.surf.idw2 mi vrací hodnoty jen v celých číslech, coľ nemohu potřebovat, kdyľ pouľiju v.surf.rst, tak mi to vrací floaty. No, já bych si to rád rozloľil do kroků a vyzkouąel různé interpolační metody a nedaří se mi nastavit to idw2, aby mi vracelo necelá čísla. Děkuji Je.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4371 (20090826) __________

http://www.eset.cz

  • [FreeGeoCZ] jak dosáhnout, aby idw2 vracelo spojitá a nikoliv diskrétní data?? (float a ne integer), MICHÁLEK Jan Mgr ., 08/27/2009