freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Cena na GISacek 2009

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Cena na GISacek 2009

Chronological Podle vláken
  • From: Martin Landa <landa.martin AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Cena na GISacek 2009
  • Date: Wed, 13 May 2009 18:19:07 +0200

2009/5/13 Jan Ruzicka <jan.ruzicka AT vsb.cz>:
> včera jsem předal cenu za FreeGeoCZ studentovi Janu Jiránkovi z ČVUT na
> konferenci GISáček 2009 za nejlepší práci zpracovanou s využitím svobodného
> software nebo volně dostupných dat. Jan Jiránek byl také celkovým vítěz
> kategorie magistrů. Pokud vás zajímá co zpracovával pak se podívejte na
> http://gis.vsb.cz/GISacek/GISacek_2009/abstraktymgr.php

nezbyva mi nez Honzovi Jirankovi pogratulovat...

> Věřím, že jsem cenou v podobě 16 GB USB Flash Live (Ubuntu) neudělal ostudu
> FreeGeoCZ a pomohl trochu propagaci. V sále konference byl také vyvěšen
> jednoduchý plakát s nápisem FreeGeoCZ.

Honzo, dik za prezentaci FreeGeoCZ presto, ze oficialne sdruzeni
neexistuje ;-) Stale doufam, ze se nekdy sejdeme ve vetsim poctu a
konecne vytvorime lokalni pobocku OSGeo... Jako idealni termin se mi
jevi zari v Praze [1] ;-)

Martin

[1] http://geoinformatics.fsv.cvut.cz/gwiki/Geoinformatics_FCE_CTU_2009

--