freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] segmentation fault v.in.ogr

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] segmentation fault v.in.ogr

Chronological Podle vláken
  • From: Martin Landa <landa.martin AT gmail.com>
  • To: Ivan Mincik <ivan.mincik AT gista.sk>
  • Cc: FreeGeoCZ <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] segmentation fault v.in.ogr
  • Date: Sun, 29 Mar 2009 14:50:55 +0200

[CC: zpet FreeGeoCZ]

Dobry den,

2009/3/29 Ivan Mincik <ivan.mincik AT gista.sk>:

> Dakujem za vysvetlenie. Ak by bola realna sanca, ze grass 6.5 pomoze,
> skusil by som skompilovat novy debiansky balicek. Pozeram na stranku
> GRASSu, nikde vsak verzia 6.5 nie je uvedena. Akokeby ani
> neexistovala a rovno sa preskocilo na GRASS 7.

na

http://grass.osgeo.org/download/index.php

6.5 neni zminena - to je chyba - napravime to.

Podivejte se primo na Trac

http://trac.osgeo.org/grass/wiki/DownloadSource

Pokud se uz do kompilace pustite, muzete naistalovat vedle sebe grass 65 a 70.

Martin

--
Martin Landa <landa.martin gmail.com> * http://gama.fsv.cvut.cz/~landa