freegeocz - [FreeGeoCZ] Re:FreeGeoCZ Digest, Vol 30, Issue 1

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Re:FreeGeoCZ Digest, Vol 30, Issue 1

Chronological Podle vláken
  • From: Jiri Lhota <LhotaJiri AT seznam.cz>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [FreeGeoCZ] Re:FreeGeoCZ Digest, Vol 30, Issue 1
  • Date: Sat, 08 Nov 2008 10:09:37 +0100 (CET)

Já osobně bych zkusil funkci

v.db.connect

Zápis do příkazového řádku může vypadat takto:

v.db.conect -o map=název souboru driver=dbf database=cesta/k/databázi/dbf/
table=název tabulky key=cat layer=hodnota

Vlajka

-o přepíše stávající propojení s tabulkou v zadané vrstvě

Parametry:

map název mapy, kterou chceme propojit s tabulkou
driver ovladač podle, kterého má být uskutečněno propojení
datebase cesta k databázi, z které budeme brát tabulku
table název tabulky, kterou chceme propojit
key klíč – sloupec, podle kterého chceme uskutečnit propojení
layer vrstva, v které má být uskutečněn spoj

Po případě v.db.connect zadat do vyhledávače Googlu a ten Tě odkaže na manuál
grass i s příbuznými odkazy.