freegeocz - [FreeGeoCZ] problem s wms a mapserverom

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] problem s wms a mapserverom

Chronological Podle vláken
  • From: wochter <wochter AT seznam.cz>
  • To: FreeGeo konferencia <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] problem s wms a mapserverom
  • Date: Mon, 26 May 2008 17:08:44 +0200

Zdravim GIS komunitu,
nakonfiguroval som si mapserver, na lokale mi bezi dobre.
Ale ked som ho premiestnil na server nezobrazuje mi wms vrstvy.
Bezne vektorove aj rastrove vrstvy zobrazi dobre.
Namiesto wms vrstvy natiahne prehladny obrazok s vypisom chyby v lavom
dolnom rohu, ten ale nevidiet cely.
Prikladam vystup.
Asi na serveri chyba nejaka kniznica, alebo nieco nieje spravne
nakonfigurovane.

Viete mi prosim poradit?
Dakujem.

juraj