freegeocz - [FreeGeoCZ] Realne zkusenosti s instalaci WinGRASS (bez Cygwinu)

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] Realne zkusenosti s instalaci WinGRASS (bez Cygwinu)

Chronological Podle vláken
  • From: Jan Pacina <packy AT kma.zcu.cz>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [FreeGeoCZ] Realne zkusenosti s instalaci WinGRASS (bez Cygwinu)
  • Date: Mon, 27 Aug 2007 11:20:17 +0200

Ahoj všem,
máte někdo prosím reálné zkušnosti s instalací WinGRASS bez Cygwinu?? Zkoušel jsem postup na stránkách http://moritz.homelinux.org/grass/wingrass/ ale bez úspěchu.
Dále jsem zkusil postup popsaný na stránce geni.ath.cx ... jen místo MinGW 5.0.3 jsem použil 5.1.3 a místo Postrgres 8.1 jsem použil 8.1.4 (verze popisované na stránkách už nejsou k dispozici).
Instalace proběhla úspěšně, GRASS jsem zpustil, vybral Location a Mapset a pak mi to vyhodi nasledujici chyby http://ukazto.com/?img=1-f3m1.jpg a při spuštění grafického rozhraní to vypíše http://ukazto.com/?img=2-mz31.jpg
Docela rád bych tenhle "nativní" GRASS rozběhnul. Nemáte prosím někdo nějaký užitečný tip, kterak tomu dopomoci?
Předem díky za odpověď.
Packy

  • [FreeGeoCZ] Realne zkusenosti s instalaci WinGRASS (bez Cygwinu), Jan Pacina, 08/27/2007