freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] spajanie rastrov

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] spajanie rastrov

Chronological Podle vláken
  • From: WochteR <wochter AT seznam.cz>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] spajanie rastrov
  • Date: Sat, 18 Aug 2007 22:15:00 +0200 (CEST)

Lutujem, zatial som v grasse newarpoval.
Ale urcite to nebude moc zlozite.
Principialne by to malo fungovat tak, ze:
1)
Kliknes bod a zadas mu suradnicu, alebo
2)
Otvoris si napriklad georeferencovanu 10.000 a na nej kliknes bod a potom
ho kliknes na tvojej mape.
To zopakujes X-krat a spustis warp.
Viac sa docitas v prirucke.

Skus Jachymov preklad HandBuchu ku grassu.
Je to velky manual v pdf, len budes musiet guuglit, lebo nemam zdroj.

wochter