freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] wms mapserver - krovak

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] wms mapserver - krovak

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Vojtech Honzik <v.honzik AT gmail.com>
  • Cc: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] wms mapserver - krovak
  • Date: Fri, 01 Jun 2007 10:08:51 +0200

Asi bychom se měli obrátit na Cenii, protože dokud nebude korektní
křovák součástí epsg, tak těžko můžeme dělat na inspire (jestli to tedy
dobře chápu).

S postgisem zkušenosti nemám. Vím jenom, že např. cenia nabízí mapy v
esri 102067 a vydává je za epsg, vypadá to, že to chodí.

Jáchym

--
Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky AT gmail.com