freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] qgis - export pre mapserver nefunguje

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] qgis - export pre mapserver nefunguje

Chronological Podle vláken
  • From: Lubos Balazovic <lubos.balazovic AT gmail.com>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] qgis - export pre mapserver nefunguje
  • Date: Thu, 25 Jan 2007 18:23:23 +0100

Mne to na (K)ubuntu funguje v podstate bez problemov. Je potrebne mat
nainstalovane balicky pythonu a pri komilacii treba configure skriptu zadat
parameter --with-python
Ostatna verzia QGISu pre Windows takisto bezi po doinstalovani pythonu
viac-menej bez problemov.
Jediny problem s ktorym sa v nasich zemepisnych sirkach stretnut padanie
tohoto nastroja, pokial niektora vrstva ma v nazve znaky obsahujuce
diakritiku alebo ine znaky nad ramec Latin2. Tento problem nastava aj pri
pouzivani symboliky rozlisujucej viac tried objektov, pricom ak je kriteriom
stlpec z tabulky atributov obsahujuci aj polozky s diakritikou Mapserver
Export Tool pri spracuvani takejto polozky nemilosrdne spadne (bez
akehokolvek chyboveho hlasenia).

S pozdravom

Lubos

Dňa Št 25. Január 2007 17:45 ivan mincik napísal: