freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] jak vytvorit world file?

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] jak vytvorit world file?

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT centrum.cz>
  • To: Pavel Dobe_ <dobes AT lnx.cz>
  • Cc: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] jak vytvorit world file?
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 14:17:48 +0100

vemte editor a vytvořte soubor s následujícím obsahem:

rozlišení x
zkosení x (nebo co já vím)
zkosení y
rozlišení y
x levého horního rohu
y levého horního rohu

čiliže na příklad

5.0
0.0
0.0
5.0
5498411.35
3622640.50

pro mapu s pěti mětrovým pixelem

mapa by měla být v jednom pásu, holt bude její (pravá) polovina víc
zkreslená... nic lepšího mě nenapadá.

snad to pomůže

Jáchym