freegeocz - [FreeGeoCZ] ubunti repositar

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] ubunti repositar

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT centrum.cz>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [FreeGeoCZ] ubunti repositar
  • Date: Mon, 11 Dec 2006 14:12:03 +0100

Zdravím,
pokusil jsem se založit repositář s balíky pro Ubuntu 6.10, kde jsou
následující balíky

gdal 1.3.2
proj 4.5.0
grass 6.2
QGIS 0.8

vše spolu spojeno a zkompilováno přes různé qgis-grass a gdal-grass a
podobné balíky

konfigurační soubory jsou částečně z Debian-GIS projektu, částečně z
programů samotných, mnou jen lehce upravených, aby se mi podařilo ty
balíky vůbec vytvořit.

testováno mnou na mém stroji a mám jedenu pozitivní zpětnou vazbu, že to
funguje

prosil bych místní ubuntisty, jestli by nemohli balíky otestovat a
napsat, zda-li jim fungují. Rád bych tento repositář zmínil na stránkách
GRASSu jako zdroj neoficiální zdroj balíků pro Ubuntu, ale než se tak
stane, rád bych, aby je vyzkoušelo víc lidí, než 2.

Do svého /etc/apt/sources.list přidejte řádek

# GIS
deb http://les-ejk.cz/ubuntu edgy multiverse

a spusťte

sudo apt-get update
sudo apt-get install grass

děkuji za případné ohlasy a připominky - v balení jsem pokročilý nováček
;-)

Jáchym
--
Jachym Cepicky