freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] free geodata

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] free geodata

Chronological Podle vláken
  • From: Dan Barta <barta.kon AT seznam.cz>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] free geodata
  • Date: Fri, 22 Sep 2006 10:34:22 +0200

Tichy vodak brehy umlel!

Francouzi se snaží vyvinout Public Geodata Licence, která by se dala aplikovat na příklad na data produkovaná státní správou Bylo by
potřeba ji přeložit z francozštiny do češtiny/slovenštiny.
*** predbezne jsem zkonzultoval moznost prelozeni od DAniely studentky
(FF MUNI) franstiny a jestli bude zajem tak do mesice, pravne
neautorizovany preklad muze byt.

proto navrhuji, abychom se, pokud něco založíme, deklarovali jako
"OSGeo Local Chapter" https://www.osgeo.org/content/chapters/
*** mam-li ja z pozadi temneho a ticheho lesa, tak jsem pro existenci v ramci v poradi tomto:
1. osgeo
2. ffii.cz

hoj

Dan enemy Barta