Sympa Menu

rkz-l - Re: [rkz-l ] Fwd: Fwd: reportéři ČT dnes k rukopisům

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Subject: Rukopis královédvorský a zelenohorský

Re: [rkz-l ] Fwd: Fwd: reportéři ČT dnes k rukopisům

  • From: Dana Mentzlová <dana.mentzlova AT gmail.com>
  • To: rkz-l AT fsv.cvut.cz
  • Subject: Re: [rkz-l ] Fwd: Fwd: reportéři ČT dnes k rukopisům
  • Date: Sat, 5 Oct 2019 20:27:51 +0200

Dobrý večer,

děkuji za zprávu. Odkaz na pořad Reportéři ČT jsem dala také na facebook Rukopisné společnosti.

Chtěla bych se zeptat k e-mailové konferenci: odkazy na konferenci na webu Rukopisné společnosti nefungovaly, tak jsme je zatím zrušili. Nefunkční odkazy nevypadají na stránkách dobře.

Vlastně teď ani nevím, jak se do konference dostat. Mohl byste mi poslat aktuální odkaz?

Děkuji.

Přeji hezký zbytek víkendu.

S pozdravem

Dana Mentzlová