rkz-l - [rkz-l] (no subject)

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Předmět: Rukopis královédvorský a zelenohorský

[rkz-l] (no subject)

Chronological Podle vláken
  • From: <apolenarychlikova AT seznam.cz>
  • To: rkz-l AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [rkz-l] (no subject)
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 10:17:39 +0100 (CET)

Dobrý den.

Jsem studentkou pvního ročníku Katedry dokumentární tvorby na pražské FAMU a
v současné době připravuji krátký dokument o Slavíně. Ráda bych poprosila
členy Vašeho předsednictva o setkání a pokud možno i o krátké hodinové
natáčení právě na Slavíně, nebojte, jde jen o položení knih Rukopisů k hrobu
Václava Hanky a krátké čtení si z nich/recitace/povídání o problematice
Rukopisů - - tato tématika mě velmi zajímá. Rukopisy jsou pro mě ekvivalentem
ke Slavínu, chápu je jako podstatnou hybnou silu v otázce národní hrdosti a
uvědomění si národa skrz psané slovo a hrdinnou historii, něco podobného
vyzařuje - - dle mého - - i ze Slavína. Pokud byste měli zájem o setkání,
nebo kdokoliv ze skupiny přátel rukopisů, byla bych Vám velmi vděčná za
setkání a natáčení s kýmkoliv.

S pozdravem a přáním hezkého večera
Apolena Rychlíková.

  • [rkz-l] (no subject), apolenarychlikova, 11/26/2009