rkz-l - [rkz-l] Re: RJH a J.Enders

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Předmět: Rukopis královédvorský a zelenohorský

[rkz-l] Re: RJH a J.Enders

Chronological Podle vláken
  • From: "Jiri Urban K128 4508" <urban AT fsv.cvut.cz>
  • To: rkz-l AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [rkz-l] Re: RJH a J.Enders
  • Date: Thu, 27 Jan 2005 16:05:12 MET DST

Dobry den.

Krasna vzpominka Roberta Hrebicka na dr. Enderse nebude osamocena.
Zvlastni cislo Zprav nebo snad zvlastni sbornicek, o nemz se v konferenci
zminil kolega Gagan, bude krom ukazek z Endersova dila obsahovat i
vzpominky jeho blizkych.

Mel jsem to stesti a cest, stykat se s nasim kolegou skoro tricet let
a je mi nesmirne lito, ze jsem ho nemohl vyprovodit na posledni ceste.
V mysli se mi vybavuji jeho slova, s nimiz koncil jeden ze svych dopisu
po odchodu jednoho z obrancu starsi generace: "kdo na jeho misto?"
Ted je dpoved jasna a trpka.

J.Urban

  • [rkz-l] Re: RJH a J.Enders, Jiri Urban K128 4508, 01/27/2005