rkz-l - [rkz-l] Strach z diskuse

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Předmět: Rukopis královédvorský a zelenohorský

[rkz-l] Strach z diskuse

Chronological Podle vláken
  • From: "Jiri Urban K128 4508" <urban AT fsv.cvut.cz>
  • To: rkz-l AT fsv.cvut.cz
  • Cc:
  • Subject: [rkz-l] Strach z diskuse
  • Date: Thu, 24 Jun 2004 13:08:33 MET DST

Strach z diskuse

Dobry den.

Dostalo se mi z nekolika mist potvrzeni toho, ceho jsem se trochu obaval.
Ze totiz clanek "Triumf a bolest" otisteny v Literarnich novinach, nebyl
mnohde chapan tak, jak byl zamyslen.
(Zarazuji jej nyni take mezi prispevky do konference, trebaze na nej bylo
odkazano neprimo. http://kix.fsv.cvut.cz/~urban/r/eko/2004/triumf1.htm)

Dovolil jsem si tam neco sarkasmu a ironie, takze jsem notne setril
uvozovkami, ktere by jinak mely stat na mnoha mistech. Doznavam, ze jsem
take nechtel vyburcovat "mravnostni" ochranku toho listu.

(Vzdyt bdelosti je treba! Slova o "zneuziti diskuse zastanci pravosti
Rukopisu" , vzesla od komise Prof. Ivana Hlavacka
http://kix.fsv.cvut.cz/~urban/R/IVANOV/FOP/STANNM.htm
nebyla urcena vetru.)

Smysl textu by ctenari nahledli ve spravnem svetle, kdyby byl
zverejnen dalsi clanek, ktery byl redakci dorucen s prosbou o sdeleni, zda
jej otisknou ci nikoli. Je to text, ktery byl predlozen v teto konferenci
pod titulkem "Chemie Rukopisu ve veku nejistot".
(http://kix.fsv.cvut.cz/~urban/r/eko/2004/10let.htm).
Ac uz uplynulo hodne vody, nedoslo ani k otisteni , ani sdeleni, o nez
jsem redakci zadal. Redaktor Rychetsky se v telefonnim rozhovoru vyjadril,
ze by nebylo vhodne , aby druhy clanek, bude-li vubec otisten, nasledoval
bezprostredne, aby list nebyl pretizen rukopisnou tematikou.
(To vyvolava vzpominku na sedesata leta, kdy Ivanovuv serial o Rukopisech
zaplnoval stranky toho listu.)

Nadeje na otisteni meho clanecku o chemii Rukopisu snad nejaka jeste
zustavae, ale jsem v tomto ohledu skepticky. Poslal jsem text rovnez
do redakce listu "Dejiny a soucasnost " se stejnou prosbou o sdeleni,
zda je tu sance na otisteni, ale odpoved take nedosla.

S pranim hezkeho dne
J. Urban

Tento text je s diakritikou zde:

http://kix.fsv.cvut.cz/~urban/r/eko/2004/strach.htm

  • [rkz-l] Strach z diskuse, Jiri Urban K128 4508, 06/24/2004