rkz-l - [rkz-l] prof.Milbauer

rkz-l AT fsv.cvut.cz

Předmět: Rukopis královédvorský a zelenohorský

[rkz-l] prof.Milbauer

Chronological Podle vláken
  • From: <davidprokop AT centrum.cz>
  • To: "rkz CSR-konference" <rkz-l AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [rkz-l] prof.Milbauer
  • Date: Mon, 26 Jan 2004 11:21:56 +0100

Zdravim vsechny ucastniky konference,

chci se zeptat, jestli nekdo z vas nevi vice o osobe prof.Milbauera. Na jeho
jmeno jsem narazil pri hledani ve sve diplomove praci o politicke cinnosti
Prof.Karla Domina. Prof.Milbauer byl v roce 1935 prorektorem CVUT a dle
Frantiska Doubka (K insigniade (1934), Ze vzpominek pametnika, Zpravy Archivu
Univerzity Karlovy, Praha 1960, ss.135-147) mel ten rok v dobe prvniho vyroci
insigniady dat podnet k jejimu opakovani spolu s Narodnim studentskym
sjednocenim na CVUT a to pri prilezitosti otevreni novych mistnosti technicke
knihovny v Klementinu patricich spolecne ceske a nemecke technice. V
chemickem ustavu v Dejvicich pry mely byt rozhazovany letaky k nove
insigniade vyzyvajici.
Pro nas je zajimave to, ze Milbauer je zminovan jako Dominuv pritel a obhajce
Rukopisu. Jeho jmeno jsem pritom v seznamu osob spojenych s RKZ, ktery je na
nasem webu, nenasel.

David PROKOP

  • [rkz-l] prof.Milbauer, davidprokop, 01/26/2004