freegeocz - RE: [FreeGeoCZ] Mapování ZSJ -> GPS

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

RE: [FreeGeoCZ] Mapování ZSJ -> GPS

Chronological Podle vláken
  • From: "Jan Tosovsky" <j.tosovsky AT email.cz>
  • To: <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: RE: [FreeGeoCZ] Mapování ZSJ -> GPS
  • Date: Fri, 26 Jun 2020 09:12:56 +0200

On 2020-06-25 David Pavlíček wrote:

> Nebylo by jednodušší stáhnout si celej ruian za stát až zsj a ta
> data vizualizovat z toho? Je tam vše potřebné... Jména, hranice,
> definiční body, kódy, vazby...

Bylo :-)

Já se prve proklikal na stránku RÚIAN - výstupy a zvolil tu volbu pro obce,
což na mě vysypalo spoustu XML souborů
https://geoportal.cuzk.cz/(S(mwqorz0im0xagkc1u4a0tjfq))/Default.aspx?lng=CZ&mode=TextMeta&side=dsady_RUIAN_vse&text=dSady_RUIAN_vse
A když jsem nenašel žádné REST API, přišlo mi jednodušší ta data sosat přes
zmíněnou URL než po jednotlivých XML souborech.

Měl jsem za to, že jsem zkusil i další varianty výstupů, ale teď vidím, že
hned druhý link jsem musel minout. Přitom je to přesně to, co hledám.

Díky za popostrčení.

Honza