freegeocz - [FreeGeoCZ] OSM + QGIS - relace

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] OSM + QGIS - relace

Chronological Podle vláken
  • From: "honny" <honnycze AT gmail.com>
  • To: freegeocz AT fsv.cvut.cz
  • Subject: [FreeGeoCZ] OSM + QGIS - relace

Ahoj,
jsem v oboru laik, tak mi možná něco uchází... Hraju si s OSM v QGISu, zdroj
dat je postgis krmený z http://download.geofabrik.de/. Doteď všechno OK, ale
narazil jsem na potřebu vykreslit relace (konkrétně bych rád turistické
trasy). Že planet_osm_rels nemá geometrii a mohu použít inverzní osm_id z
planet_osm_line, to jsem nějak pochytil.
Nicméně pokud chci barvičky :), tak to musím mít podle čeho rozdělit, a v
téhle tabulce žádný příhodný sloupec není. Všechny tagy jsou zase v
planet_osm_rels, například relace 8642590 -
{complete,no,destinations,Moravičany;Bradlec;Úsov;Klopina;Lipinka;Bradlo,kct_blue:major,network,nwn,operator,cz:KČT,osmc:symbol,blue:white:blue_bar,ref,2278,route,hiking,type,route}.
Jak to, Boha, propojit/využít?

Nedaří se mi to rozumně vygooglit...
Díky,
h.