freegeocz - [FreeGeoCZ] PostGIS raster - export vice tiles do jednoho TIFFu

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

[FreeGeoCZ] PostGIS raster - export vice tiles do jednoho TIFFu

Chronological Podle vláken
  • From: Antonin Orlik <antonin.orlik AT gmail.com>
  • To: Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: [FreeGeoCZ] PostGIS raster - export vice tiles do jednoho TIFFu
  • Date: Tue, 15 Nov 2016 10:59:54 +0100

Zdravim,

nemuzu najit efektivni zpusob, jak z PostGIS Raster DB ulozit do jedineho souboru (treba GTiff) vice tiles (rastr byl do DB importovan s parametrem -t).
Pokud exportuji jeden tile z cele mozaiky, pak funguje napr.:
gdal_translate "PG:dbname='test' table=tile where='rid=18'" /tmp/test.tif

ale pokud chci exportovat cely rastr nebo jen nekolik tiles z cele mozaiky, ktera je slozena treba z 500 tiles, pak toto nefunguje:
gdal_translate "PG:host=localhost port=5432 dbname='test' user='user' password='password' schema='public' table=tile where='rid IN (18,19,20,21)'" /tmp/test.tif
(Input file contains subdatasets. Please, select one of them for reading.)

Zkousel jsem to i pres St_AsTIFF, kde jsem tiles spojil pomoci ST_Union, ale pokud je tiles hodne, trva to zatracene dlouho.
Zkousel jsem i gdal_merge.py, ale neumi s tim pracovat.

Mate s tim nekdo zkusenosti? Ve skriptech od Martina L. jsem videl, ze uvadi utilitu pgsql2raster, ale zadnou takovou jsem nenasel (jen samozrejme raster2pgsql) - pravdepodobne omyl.

Predem diky!
Tonda