freegeocz - RE: [FreeGeoCZ] [OT] Detekce polygonu ve změti čárových segmentů

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

RE: [FreeGeoCZ] [OT] Detekce polygonu ve změti čárových segmentů

Chronological Podle vláken
  • From: "Jan Tosovsky" <j.tosovsky AT tiscali.cz>
  • To: "'Svobodná geoinformační infrastruktura'" <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: RE: [FreeGeoCZ] [OT] Detekce polygonu ve změti čárových segmentů
  • Date: Mon, 30 Jun 2014 21:39:06 +0200

On 2014-06-30 Vaclav Petras wrote:

> taková první, možná trochu naivní myšlenka, jak to udělat v GRASS
> GISu na mých testovacích datech (vše je snapped and polygony/areas
> se nepřekrývají):
>
> v.type input=test output=test_type from_type=line to_type=boundary
> v.centroids input=test_type output=test_centroids
> v.extract input=test_centroids type=area output=test_areas
>
> Z toho, co mne napadá, budete asi muset použít ještě v.clean
> na začátku a možná v.select někde během.

Díky, hmm, upřímně řečeno, nečekal jsem řešení přímo v Grass GIS, ale jak
vidět, ten nástroj si koukám poradí s ledasčím :-)

Svá data chci zpracovat svým Java toolkem. Teď jsem k tématu vygooglil pár
prací. Objevuju nový svět teorie grafů a usmívám se nad primitivností metod,
které jsem chtěl původně použít...
http://www.researchgate.net/profile/Alfredo_Ferreira2/publication/2933997_Polygon_Detection_from_a_Set_of_Lines/file/79e41507ddec7cc0ae.pdf
http://www.geometrictools.com/Documentation/MinimalCycleBasis.pdf

Přesto díky.