freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] Sraz v Ostrave/Praze

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] Sraz v Ostrave/Praze

Chronological Podle vláken
  • From: Jachym Cepicky <jachym.cepicky AT gmail.com>
  • To: Ladislav Capek <ladislav.capek AT geosense.cz>
  • Cc: Jan Zvonik <jan.zvonik AT geosense.cz>, Svobodná geoinformační infrastruktura <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] Sraz v Ostrave/Praze
  • Date: Thu, 03 Jan 2013 09:13:41 +0100

Ostravu jsem navrhnul proto, že je to dost daleko, ale dost blízko (tedy
myslím časově) a protože tam dost lidí pojede tak jako tak. Ale jak jsem
říkal, je to jenom první sraz, počítám s otevřeným procesem, IRC,
mailing listy - jsme přece Open Source komunita ;-)

Na druhou stranu, na doodle pool se zatím nikdo nepřihlásil:

http://doodle.com/9pryxqgi4nemb2rk

Je tady někdo, kdo bude v Ostravě a rád by se na tohle téma setkal? Je
tady někdo, kdo by se rád setkal, ale do Ostravy nejede (Geosense už
psali, že nestíhají)? Další možnost by byla pro mě v Praze 7.1.2012
večer. Hlavní a nejdůležitější sraz (zakládající valná hromada) by měl
proběhnout okolo Geoinformatics v Praze (jak se zatím jeví konsenzus).

Co se formy týče: je to na diskuzi. Neziskovku jsem nakonec zvolil (já
pro sebe), protože je to flexibilnější než pracovní skupina pro případný
rozvoj do budoucna (bude-li potřeba). Myslím, že stále ještě jsou mezi
námi tací, kterým CAGI nic neříká, ale Open Source /.*Geo.*/i už jo.
Nemám ambici zakládat organizaci žeroucí čas a peníze. Co jsem se ptal,
náklady na udržení neziskovy zase tak vysoké být nemusejí.

Ale je to na diskuzi.

Jáchym