freegeocz - Re: [FreeGeoCZ] QGIS 0.8 press release preklad

freegeocz AT fsv.cvut.cz

Předmět: Svobodná geoinformační infrastruktura

Re: [FreeGeoCZ] QGIS 0.8 press release preklad

Chronological Podle vláken
  • From: "Radim Blazek" <radim.blazek AT gmail.com>
  • To: "Martin Landa" <landa.martin AT gmail.com>
  • Cc: "freegeocz AT fsv.cvut.cz" <freegeocz AT fsv.cvut.cz>
  • Subject: Re: [FreeGeoCZ] QGIS 0.8 press release preklad
  • Date: Sat, 6 Jan 2007 16:02:22 +0100

Skvele, diky.
Uvedl jsem te tedy take jako prekladatele a zasilatele do teto konference.
V prekladu jsem zmenil pouze jeden preklep a pak jeste
"editace opěrných bodů" jsem zmenil na "editace jednotlivých vrcholů
linií a polygonů".
Nezdal se mi ten termin "operny bod", ale pokud je to pouzivany termin
tak to vratime, ja to neznam.

Diky
Radim